احراز هویت کاربران رو به ما بسپارید!

امروزه احراز هویت کاربران با رمز یک بار مصرف در برنامه های کاربردی از قبیل وب سایت و موبایل اپلیکیشن هایی که ارائه کننده خدمات استارتاپ ها یا پروژه های اختصاصی شرکتی هستند برای صاحبان کسب و کار و استارتاپ ها نقش حیاتی پیدا کرده است . احراز هویت کاربران یا در اصطلاح احراز هویت پیامکی، صوتی، وب سرویس های پیامکی و صوتی، تولید کد اعتبار سنجی در قالب ارسال OTP، پیامک و پیام های صوتی برای سایت ها و اپلیکیشن ها امکان پذیر است. برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب یا اپ موبایل می توانند با ارسال پیامک فعال سازی در چهارچوب رمز یکبار مصرف اوتی پی، OTP و کپچای متنی با نام او تی پی اعتبار سنجی به شماره همراه فعال و یا بلاک شده کاربران خود را در کسری از ثانیه اعتبار سنجی کنند.

رمز یکبار مصرف

رمز یکبار مصرف (OTP) چیست؟

رمز یکبار مصرف (OTP) رشته ای از کاراکترها یا اعداد است که کاربر را برای ورود به یک سامانه یا انجام یک تراکنش واحد، احراز هویت می کند. گذرواژه های یکبار مصرف اغلب با اختصار OTP و گاهی اوقات کدهای OTP نیز نامیده می شوند.

پس از اینکه با یک رمز یکبار مصرف وارد سامانه یا برنامه ای می شوید رمز منقضی شده و نمی تواند برای نشست ورود بعدی استفاده شود.

گذرواژه های یکبار مصرف اغلب برای احراز هویت دو عاملی در حوزه هایی مانند بانکداری آنلاین استفاده می شوند ، اما در حال حاضر سازمان ها نیز به طور فزاینده ای در حال استفاده از آن ها هستند. در مرحله اول ، اطلاعات ورود به سیستم معمول خود را وارد می کنید. سپس با استفاده از ابزاری مانند گوشی هوشمند یک رمز یکبار مصرف پویا ایجاد می کنید که برای احراز هویت OTP لازم است.

تیم های پشتیبانی فنی معمولاً رمزهای یکبار مصرف را برای افرادی که اعتبار ورود به سیستم خود را در یک حساب یا وب سایت فراموش کرده اند و یا منبع مورد نظر به محافظت اضافی در برابر تلاش های ناخواسته دسترسی نیاز دارد ، مدیریت می کنند. همچنین رمزهای یکبار مصرف می توانند لایه دوم تأیید اعتبار را برای کاربری که از قبل در سیستم تأیید نشده است ایجاد کنند.

این مرحله اضافی امنیت بیشتری را تضمین می کند. اگر کاربران غیرمجاز در طی این فرآیند به رمز ورود معمول شما دسترسی پیدا کنند ، باز هم رمز عبور یکبار مصرف نخواهند داشت. به همین دلیل امروزه سرویس های آنلاین بیشتر و بیشتر شروع به استفاده از احراز هویت دو عاملی می کنند ، مخصوصاً وقتی صحبت از داده های حساس می شود.

برنامه نویس یا توسعه دهنده هستید؟

اگر برنامه نویس یا توسعه دهنده وب یا اپلیکیشن موبایل هستید و برای پروژه های خود نیاز به ارسال کدهای ( رمز یکبار مصرف OTP) احراز هویت و اعتبار سنجی دارید و امکان ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت شماره پیامک خدماتی که امکان ارسال به شماره های بلک لیست مخابرات را نیز داشته باشد برای شما دشوار است، وب سرویس کد اعتبار سنجی و احراز هویت پیامکی ما بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.
 توسعه دهندگان درخواست خود را برای داشتن وب سرویس پیامکی به ما داده و ما با تولید، ارسال کد و تایید کد تا حد زیادی در زمان مصرفی توسعه دهندگان برای تولید کد وب سرویس پیامکی صرفه جویی می کنیم. فقط لازم است نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام کنید و از امکانات پنل استفاده نمایید.

صاحب استارت آپ یا کسب وکار اینترنتی هستید؟

اگر موسس ، مدیر یا صاحب یه کسب و کار آنلاین، یک وب سایت، یک اپلیکیشن اندروید و اپلیکشن iOS هستید و برای پروژه های خود نیاز به ارسال رمز یکبار مصرف OTP احراز هویت و کد اعتبار سنجی کاربران ( وب سرویس پیامکی یا تلفنی مشابه تلگرام یا واتس اپ )، پیامک فعال سازی دارید به شما استفاده از سرویس کد اعتبار سنجی و احراز هویت پیامکی از طریق سرویس ارائه شده تحت وب سفیر آنلاین را پیشنهاد می دهیم. با استفاده از پیامک فعال سازی و کد احراز هویت صوتی صاحبان کسب و کار به راحتی دغدغه فکر به احراز هویت کاربران خودشان را ندارند.
کافیست با استفاده از لینک زیر در سیستم ثبت نام کنید و پس از تایید اطلاعات ، وب سرویس های مربوطه را در اختیار برنامه نویس یا تیم توسعه فنی خود قرار دهید.

مزایای استفاده از رمز یکبار مصرف OTP

رمز یکبار مصرف OTP و  کد فعالسازی با قابلیت های ارائه شده در سفیر آنلاین پاسخگوی نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب سایت و اپلیکیشن، فریلنسرها، صاحبان کسب و کار و استارت آپ ها خواهد بود. 

عدم وابستگی به پلتفرم

رمز یکبار مصرف OTP با قابلیت های ارائه شده در سفیر آنلاین پاسخگوی نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب سایت و اپلیکیشن، فریلنسرها، صاحبان کسب و کار و استارت آپ ها خواهد بود. 

الگوی سفارشی شده وب سرویس

الگوی سفارشی شده او تی پی، جهت ارسال او تی پی پیامکی و ارسال اوتی پی صوتی با هرگونه از سلیقه توسعه دهندگان برای وب سرویس های پیامکی و صوتی اوتی پی در سفیر آنلاین موجود است.

ایمن سازی ورود به برنامه ها

با احراز هویت ( به وسیله رمز یکبار مصرف OTP ) شماره موبایل مخاطب و کاربر سایت و اپلیکیشن ، امنیت ورود به برنامه  تضمین خواهد شد. بدین ترتیب از دسترسی افراد متفرفه جلوگیری خواهد شد.

خط خدماتی برای ارسال OTP

توسعه دهندگان فارغ از صرف هزینه برای خط خدماتی، با استفاده از وب سرویس های سفیر آنلاین بر روی خط خدماتی اشتراکی ما می توانند به راحتی از رمز یکبار مصرف  otp صوتی و پیامکی بهره ببرند.

ضمانت دلیوری 99/99%

ارسال رمز های یکبار مصرف otp از طریق وب سرویسهای سفیر آنلاین با توجه به زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری تعبیه شده ، قابلیت اطمینان دلیوری ۹۹/۹۹% را برای شما فراهم خواهد آورد.

ارسال OTP به شماره های بلک لیست

 با بهره گیری از خط خدماتی، برای ارسال پیامک ، کد های اعتبار سنجی (رمز یکبار مصرف OTP ) حتی به شماره هایی که در بلک لیست دریافت پیامک هستند نیز ارسال خواهد شد.