تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام ، شرکت رایان پیام سفیر با بیش از ۱۰ سال فعالیت در زمینه تبلیغات موثر در فضای مجازی با همکاری بیش از ۳۰۰ صفحه در اینستاگرام اقدام به تبلیغات در اینستاگرام به صورت تبلیغات گسترده و تبلیغات بازدیدی نموده است و این توانایی و افتخار را داریم که هر پست و استوری شما عزیزان را در بیش از ۳۰۰ صفحه منتشر نماییم تا بیش از ۲ میلیون نفر تبلیغ شما را مشاهده نمایند.

تبلیغات در اینستاگرام

عدم انجام تبلیغ در کانال های ممنوعه

شما می‌خواهید به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دیده شوید اما ممکن است برای تبلیغات کسب‌وکار خود خط قرمزهایی داشته باشید. پس نگران نباشید!

خیلی راحت می‌توانید پیج‌ها و کانال‌هایی را که به برند شما مرتبط نیستند، از لیست تبلیغاتی خود حذف و بدون دغدغه کمپینتان را اجرا کنید.

دریافت گزارش‌دهی آنلاین و دقیق

در تبلیغات بازدیدی نه تنها مانع هدررفت بودجه می‌شوید و همه‌ی بودجه را به بازدید تبدیل می‌کنید، بلکه می‌توانید در هر لحظه از اجرای کمپین گزارش‌ کاملی را مشاهده کنید و از درستی اجرای کمپین مطمئن شوید.

تبلیغات بازدیدی چیست؟

تبلیغات بازدیدی یکی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است. در این روش شما فقط به ازای تعداد بازدید محتوای تبلیغتان هزینه پرداخت می‌کنید و نه بیشتر!

در واقع تبلیغ شما در پست‌ها و استوری‌های پیج‌های پرفالوور اینستاگرامی و پست‌های کانال‌های تلگرامی پربازدید نمایش می‌گیرد و شما تنها به ازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت می‌کنید.

تنظیم لیست رسانه‌های مرتبط به کسب‌وکار شما

همانطور که می‌دانید،‌ انتشار تبلیغات در پیج‌ها و کانال‌های مناسب کسب‌وکار شما، بسیار مهم است. با اینکار می‌توانید تا حد خوبی اطمینان حاصل کنید که بازگشت سرمایه شما تحقق پیدا می‌کند اما یافتن و انتخاب این رسانه‌ها همیشه سخت و زمانبر است.

صرفه جویی در زمان

با استفاده از سیستم سریع و خودکار سفیر، در کم‌تر از ۲۴ ساعت تبلیغاتتان اجرا می‌شود.

ظرفیت و تعداد بالای رسانه‌ها

برای انتخاب رسانه و انجام مکرر تبلیغات بازدیدی هیچ محدودیتی ندارید.

اجرای تبلیغات هدفمند

سفیر آنلاین با ظرفیت های خود تبلیغات شما را به صورت گسترده و هدفمند انجام می دهد