ارسال از دکل ایرانسل

با استفاده از سرویس ارسال از دکل ایرانسل یا همان ارسال BTS می توان به موبایل های حاضر (فعال) در دکل های ایرانسل منطقه مورد نظر پیام های تبلیغاتی ارسال نمود و با توجه به فراهم بودن این قابلیت منحصر به فرد برای کلیه شهرهای ایران، امکان ارسال به افراد حاضر در یک موقعیت خاص در همه مناطق و موقعیت های کشور وجود دارد.

لازم به ذکر است که پیش از این فقط امکان ارسال پیامک به موبایل هایی که در یک منطقه خاص جغرافیایی که قبوض آنها توزیع می گردید (بر اساس کدپستی) و فقط برای همراه اول میسر بود که طی قرارداد منعقده بین شرکت رایان پیام سفیر و شرکت ایرانسل از این پس می توان به موبایل های حاضر در یک یا چند منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمود.

علت درخواست کاربران سامانه پیامک سفیر آنلاین برای ارسال پیامک از دکل ایرانسل این است که ارسال bts به شماره های فعال در ۴۸ ساعت گذشته در محدوده انتخابیشان انجام می شود و درصد شماره های خاموش در این ارسال بسیار ناچیز می باشد و به طور تقریبی ۱۰۰% افراد پیامک را دریافت می کنند .

قابل توجه است که روش ارسال BTS ارسال بر اساس شماره همراه و یا پیش شماره تلفن همراه نمی باشد و فقط اس ام اس به کسانی ارسال می گردد که در منطقه مورد نظر قرار دارند و می تواند از رنج شماره های ۰۹۳۵ -۰۹۳۶ -۰۹۳۷ -۰۹۳۸- ۰۹۳۳- ۰۹۳۹- ۰۹۳۰ – ۰۹۰۱ – ۰۹۰۲ – ۰۹۰۳ و در کل تمامی پیش شماره های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) باشند.

ارسال از دکل ایرانسل

نکات مهم در مورد سفارش

۱: ارسال پیامک از دکل ایرانسل مستقیما از طریق خود اپراتور ایرانسل انجام می شود و سفیرآنلاین فقط درخواست ارسال پیامک را ثبت می کند .

۲: پس از ارسال پیامک گزارش دلیوری به شما نمایش داده نمی شود زیرا اپراتور ایرانسل لیست شماره ها را در اختیار شرکت قرار نمی دهد .

۳: حداقل ارسال پیامک شما باید ۵۰۰۰۰ پیامک باشد و کمتر از این مقدار زمانی انجام می شود که محدوده انتخابی شما کمتر از ۵۰۰۰۰ شماره داشته باشد ، به طور مثال دکل یک روستا امکان دارد کمتر از ۵۰۰۰۰ شماره موجود داشته باشد و شما می توانید به همان مقدار ارسال پیامکتان را انجام دهید . البته شایان ذکر می باشد که امکان ارسال ۵۰۰۰۰ پیامکتان به چند محدوده در یک روز میسر می باشد ، یعنی به عنوان مثال به جای آن که به یک منطقه ۵۰۰۰۰ پیامک ارسال نمایید به ۵ منطقه مختلف ارسالتان را انجام دهید که به هر منطقه ۱۰۰۰۰ پیامک ارسال می شود .

۴: تعرفه ارسال پیامک به دکل ایرانسل با تعرفه پنل متفاوت می باشد . هر پیامک bts  به بهای تمام شده ۵۰۰ ریال به ازای هر پیامک ۷۰ کاراکتری ، به کاربران ارائه می شود .(به این تعرفه مالیات بر ارزش افزوده اضافه میگردد )

۵: برای ارسال پیامک از دکل ایرانسل ۴۸ ساعت قبل درخواست خود را ثبت نمایید . جهت صدور درخواست وارد پنلتان شوید و از قسمت ارسال پیامک از دکل ایرانسل سفارش خودتان را ثبت نمایید.

ویژگی ها و مزایا

  • امکان زمان‌بندی برای ارسال پیامک
  • گزارش‌گیری در لحظه به صورت کلی و با جزئیات
  • ارسال پیام متنی به صورت تعاملی (ارسال و دریافت)
  • امکان ارسال پیامک براساس موقعیت مکانی سیم‌کارت
  • امکان نمایش برچسب نام شرکت یا کد کوتاه به عنوان فرستنده
  • امکان دسته‌بندی مخاطب بر اساس شاخصه‌هایی همچون سن، جنسيت، نوع سیستم عامل تلفن همراه، میزان اعتبار مشترک، میزان و نوع استفاده مشترک از تلفن همراه و…
  • ارسال پیام تفکیکی برای هر فرد جهت اطلاع‌رسانی‌های درون سازمانی مانند ارسال فیش حقوقی
ارسال از دکل ایرانسل