ارسال پیامک زنده ایرانسل ( ولکام مسیج )

ارسال پیامک زنده ایرانسل یا ولکام مسیج ایرانسل live یکی از جالب‌ترین روش‌های تبلیغات پیامکی است که در چند سال اخیر در بین برخی مشاغل و سازمان‌ها رواج پیدا کرده است.

احتمالا برای شما پیش آمده است که به محض ورود به یک پاساژ، نمایشگاه و یا مرکز خرید پیامک خوشامدگویی و راهنمای طبقات برای شما ارسال شده است.

یا به محض ورود به یک پارک تفریحی یا بوستان، اس ام اس تبلیغاتی از طرف یک کافه یا مرکز فست فود که در همان محدوده قرار دارد، برای شما ارسال شده است.

این نوع پیامک بر اساس ورود افراد به یک محدوده جغرافیایی خاص و موقعیت مکانی مخاطبین ارسال می‌شود.

پیامک زنده یا مبتنی بر ورود افراد به یک محدوده جغرافیایی مشخص شده، از طرف دو اپراتور همراه اول و ایرانسل برای مشاغل مختلف ارائه می‌گردد.

کاربرد‌ها و مزایای ارسال پیامک زنده چیست؟

مشاغل مختلف می‌توانند از این امکان در کنار دیگر روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی استفاده کنند و شهروندان را از حضور خود در یک منطقه شهر مطلع کنند.

  • به عنوان مثال پیامک زنده در شهرهای سیاحتی و زیارتی کاربرد بسیار خوبی برای جذب مشتری و گردشگران دارد.

اگر صاحب هتل، نمایشگاه، اقامتگاه یا رستوران هستید می‌توانید به محض ورود مسافرین به شهر اس ام اس تبلیغاتی خود را برای آن‌ها ارسال کنید. با این کار از رقبای خود جلوتر خواهید بود.

اگر صاحب فروشگاه سوغاتی‌های مخصوص شهرتان هستید، این روش ارسال پیامک، میزان فروش کالاهای شما را به شدت افزایش خواهد  داد.

شهرداری‌ها نیز می‌توانند پیامک خوشامدگویی و لینک سایت برای مسافران داخلی و خارجی ارسال کنند تا بتوانند مکان‌های دیدنی شهر را به آن‌ها معرفی کنند.

یکی دیگر از کاربردهای پیامک زنده در شهرهای زیارتی و سیاحتی، برای مشاغلی مانند نانوایی‌ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت‌ها است. زیرا مسافرین عموما به دنبال خرید اقلام مورد نیاز خود در شهر هستند و شما با این پیامک، هم کار آن‌ها را راحت می‌کنید و هم کار خود را رونق می‌دهید به ویژه در فصل‌های ورود گردشگر.

  • بخش فروش کتاب نیز می‌تواند از این امکان برای تبلیغ خود استفاده کند.

به عنوان مثال در برخی از خیابان‌های هر شهری، کتاب‌فروشی‌های زیادی قرار دارند و عموما محل رفت و آمد دانشجویان و اساتید است.

شما می‌توانید به محض ورود افراد به خیابان یا منطقه، پیامک زنده را به طور خودکار ارسال کنید و از رقبا چند قدم جلوتر باشید.

  • دفاتر املاک نیز از جمله مشاغلی هستند که ارسال پیامک زنده بسیار به میزان فروش آ‌ن‌ها کمک خواهد کرد.

زیرا وقتی پیامک معرفی دفتر املاک به طور خودکار به افرادی که وارد محدوده می‌شوند، فرستاده می‌شود، با یک تیر دو نشان می‌زنید. دریافت‌کنندگان پیامک ممکن است مستاجر و به دنبال خانه باشند یا صاحب‌خانه و به دنبال فروش یا اجاره.

مواردی که در قسمت درخواست باید تکمیل شود:

ارسال پیامک زنده ایرانسل ( ولکام مسیج ) به دلیل اینکه مستقیم از طریق اپراتور ایرانسل انجام می‌شود امکان ارسال مستقیم از طریق سامانه را ندارد، برای ارسال ابتدا ۷ روز کاری قبل از ارسال با ثبت درخواست خود از طریق پنل مخصوص سفیر آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

ردیف: در صورتی که چندین متن مختلف یا مکان مختلف دارید ردیف را قراردهید.

مکان: حدود منطقه‌ای که مشخص کرده‌اید را نام گذاری کنید،مثلا میدان آزادی و ….

مختصات جغرافیایی: مختصات دقیق را از طریق نقشه گوگل خروجی بگیرید و در فایل وارد نمایید. زمانی که از طریق کامپیوتر از گوگل مپ استفاده می‌کنید زمانی که یک نقطه را مشخص می‌کنید در آدرس بار مرورگر مختصات به شما نمایش داده می‌شود مانند:

https://www.google.com/maps/@35.7906849,51.4011042,17.5z

که مقدار 35.7906849,51.4011042,17.5z مختصات است در تلفن همراه نیز برنامه گوگل مپ را که باز می‌کنید و یک نقطه را مشخص می‌کنید با اشتراک‌گذاری این مختصات به شما نمایش داده می‌شود.

شعاع: این مورد را برروی ماکسیمم مقدار قراردهید تا براساس تعداد شماره‌ها شعاع را افزایش دهد.

نوع سناریو: اگر افرادی که وارد محدوده شدند مد نظر شماست ورود قرار دهید و اگر افرادی که خارج شدند از محدوده خروج قرار دهید.

متن: متن پیامک را کامل وارد نمایید و تعداد کاراکتر هم مدنظر داشته باشید برای تعداد کاراکتر می‌توانید یکبار متن را داخل سامانه یاداشت نمایید.

زمان: تاریخ شروع و پایان، روزهفته، ساعت شروع و پایان هم یاداشت نمایید بر اساس تاریخ ، ساعت و روزی که مدنظر شماست ارسال پیامک انجام می‌شود. (لطفا تاریخ شروع و پایان و ساعت شروع و پایان را یکسان قرار دهید)

تعداد ارسال را نیز مشخص کنید تعداد ارسال یعنی تعداد افرادی که پیامک شما را دریافت می‌کنند (توجه داشته باشید که اگر متن شما دو یا سه متنی باشد هزینه‌ی ارسال شما دو یا سه برابر می‌شود).

گپ ارسال پیام کوتاه: اگر ارسال پیامک شما نیاز به تکرار ندارند لطفا بدون تکرار  یاداشت نمایید.

فیلتر پیش شماره: اگر فقط احتیاج دارید به یک یا چند پیش‌شماره پیامک ارسال شود یاداشت نمایید و یا اگر نیاز دارید فقط به یک پیش شماره ارسال انجام نشود یاداشت نمایید مثلا به ۰۹۳۵ -۰۹۳۸ ارسال انجام نشود.