کاربرد پیامک در آژانس املاک
کاربرد پیامک در آژانس املاک ، گروه مشاوره و فروش املاک متشکل از افرادي تحصيلکرده و حرفه اي اند که مشتريان را با راهنمايي هاي ارزشمند خود در مواقع غالباً حساس و پيچيده طي فرآيند خريد و يا فروش يک ملک ياري مي رسانند.
بخش مشاوره و فروش ، نقشی بسيار مهم در گروه معاملات املاک بر عهده دارد. معرفی املاک منتخب به خريداران ، جذب مشتريان جدید ، کمک به ايجاد تفاهم بين خريداران و فروشندگان و ارائه راهنمايي هاي موثر به خريداران جهت انتخاب ملک مورد نظر و حمايت از حقوق خريدار و فروشنده ازجمله اين وظايف مهم میباشد .
مشاوران مي توانند با استفاده از ابزارهاي حرفه اي و قدرتمندي که در اختيار آنان قرار مي گيرد مشتريان را جلب کنند که برخي از اين ابزارها بشرح زير است :
- جلب مشتری از طريق بانک اطلاعات املاک
- جذب معامله گران با استفاده از وب سايت
- جلب مشتری با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله پیامک های مشاوره ای
- تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه
تکنیک های مشتری مداری پیامکی
۱- انتشار اخبار قیمت املاک
۲- گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی
۳- هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماس ها
۴- ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار
۵- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها