کاربرد پیامک در مجله و نشریات

سفیر آنلاین : کاربرد پیامک در مجله و نشریات ، اغلب نشريات فارغ از موضوع اصلي فعاليت خود، طيف وسيعي از مردم را مخاطب قرار مي دهند از اين رو يکي از بهترين ابزارهاي اطلاع رسانی تکنیک فروش اشتراک هستند. نشريات علمي –تخصصي اعتبار علمي کشور محسوب مي شوند؛ نشريات مذهبي تعليم و تربيت ديني را پيگيري مي کنند و …
به عبارت ديگر نشريات در حيطه فعاليت خود تأثير شگرفي در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمي و فرهنگي است. محبوبيت و بقاي هر نشريه علاوه بر محتواي آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته هاي آنان نيز بستگي دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشريه علاقه خاصي به ارتباط با مسئولان و نويسندگان آن و ابراز نظرات و ديدگاه هاي خود دارند اما راهکارهاي ارتباطي قديمي نظير مکاتبه و ايميل در عين سابقه مثبتي که دارند، براي افراد پرمشغله جامعه امروزي کاربردي نيستند. سامانه پيام کوتاه راهکاري مناسب و کاربردي براي هر نشريه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقيم بين خوانندگان و نشريه مورد علاقه آن ها، پتانسيل کسب درآمد و ايجاد ارزش افزوده را داراست.

کاربرد پیامک در مجله و نشریات

تکنیک های فروش اشتراک مجله

۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
۲- دريافت مطالب کوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ
۳- اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک

مشترک گرامی، اشتراک شما اين ماه پايان مي يابد.

۴- ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدی از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه کمي پيش از انتشار آن

در شماره جديد مي خوانيد: مصاحبه با موفق ترين مرد سال

۵- اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگان

شماره جديد منتشر شد، ويژه نامه نوروزي را از روزنامه فروشي ها بخواهيد.

۶- برگزاری مسابقه پيامکی
۷- برگزاری نظرسنجی پيامکی

به نظر شما کدام بخش نشريه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ويژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخانه

۸- ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت ها
– ۹جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد